To nye forretningsførere i Transport og Service

Den 44-årige afdelingsformand Jan Villadsen, SiD Skive C begynder i jobbet som forretningsfører allerede 1. oktober. Han er født i Ålborg og begyndte et år efter sin realeksamen i 1974 en seks måneders uddannelse på søfartsskolen i Frederikshavn. Herefter var han i et år fisker i Skagen. Efter tiden som fisker tog han det store kørekort og blev chauffør i 1977. Som eksportchauffør hos daværende eksportvognmand Visti Jacobsen i Skive, blev han tillidsmand for 40 kolleger i 1981. I 1991 blev han aktivitetskonsulent i SiD's 9. distrikt, der omfatter Ringkøbing amt. Et job han bestred frem til 1999, da han blev valgt til afdelingsformand i SiD Skive C. Klaus Lorenzen, der begynder som forretningsfører i SiD's Transport- og Servicegruppe 1. marts 2004, er 41 år. Han blev lagerarbejder som 19-årig og allerede i 1982 valgt som bestyrelsesmedlem i SiD Lager og Handel i København, hvor han fem år senere blev faglig sekretær. Formandsposten i den store afdeling har han været valgt til siden 1990. Fra 1992 har han været medlem af SiD's hovedbestyrelse. Han har i lang tid være meget engageret i EU-debatten.